ADVERTISING

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~KawaNku SeLamaNya~

~Rumah kawanku pada 26 Julai 2009~
~Abangnya yang kawin, ingat dia yang kawin..hehehe




~Sekitar kenangan di Majlis Perkahwinan Abang Asrinayanti binti Ali Anas... Buat pertama kalinya kami 3 sahabat bertemu disni...~


~I Mizz U my Friends...

~Yanti, Siti, Nana & yang kecil Adikku Fiqah~

~Macam akak dengan Adik~ :-)

~Bergambar dengan pengantin~

~1,2,3 Senyum...~

~Sweet pakaian pengantin~

~Cewah-cewah konon2 puteri plastik~

~Bukan anak dengan mak, tapi adik dengan kakak.hehe~

~Siti Nur SyafiQah sayang~

~Yanti & Siti ~

~Dia pun nak bergambar, so sweet~

~The End Nana 7 Yanti ~

~LoveLy FrieNDs~

~Waduh-waduh..Suasana Hari Raya dah pun habis....Tapi kenduri kahwin pasti tetap berjalan seperti biasa... Seronok sangat bila tengok pasangan dua sejoli, bagai pinang dibelah dua duduk diatas pelamin, tersenyum manis....memang secocok dan damai bahagia~

 
~Ramai yang bertanya bila aku nak kawin? aduhai..soalah demi soalan terngiang-ngiang dalam diding telingan aku ni, bukan tak mau kawin, tapi belum ada jodoh lagi...samapai seru insyaAllah pasti ada kad-kad yang moleh lagi cantik melayang-layang dekat rumah kawan-kawan nanti..hehehe...


~Buat pasangan-pasangan yang baru berkawin atau dah lama berkahwin dan buat warga emas, semoga berbahagian hingga akhir hayat...Amin...~

Kenangan besama :


~Siti & Kak Mai - Biar jauh di mata tapi tetap lekat dihati~

~Posing maut masing-masing ~

~Alow2 bucuk2..hehehe...cute sangat ler..~