ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

KEMUNCAK IMAM MUDA II @ MUKTAMAR PUSAT ISLAM

Cerita yang ingin dikongsi kali ini ialah Malam Kemuncak Imam Muda II di Dewan Muktamar Pusat Islam terus menerus secara langsung di Astro Oasis saluran 106 dan yang menggunakan Astro Beyorn di saluran HD 188. 


 Telah terjawab siapakah yang bakal menjadi imam muda unggul pada malam itu beliau ialah Imam Muda Hassan iaitu pemuda yang sangat manis wajahnya apabila dilihat terpancar sinaran dan sejuk mata memandang. Seorang Pensyarah sepenuh masa berusia 26 tahun berasal daripada Perak telah berjaya menempatkan diri sebagai juara Imam Muda unggul yang terbaik pada malam itu 01/07/2011 (Jumaat). Seorang yang sederhana dan petah berbicara. TAHNIAH diucapkan kepada beliau dan sebagai juara inilah tangungjawab yang perlu dipikul untuk menjadi seorang pendakwah serba boleh yang dapat menjadi contoh kepada anak muda masa kini. InsyaAllah...


Malam itu hanya Imam Muda Hassan  dan Imam muda Nazrol yang bertanding. Mereka berdua diberikan tugasan dan kembali ke kampung halaman masing-masing untuk menyiapkan tugasan yang diberikan bersama masyarakat. 


Imam muda Nasrol berasal daripada Johor dan telah berkahwin juga tidak kurang hebatnya apabila diberikan tugasan ini. Seorang Pengetua Sekolah Rendah Agama dan telah berjaya juga menghabiskan task yang diberikan dengan baik sekali.


Mereka berjaya menambat hati penonton pada malam itu. Kedua-dua ini mempunyai kemampuan dan kreativiti yang tersendiri. Masing-masing punya kelebihan dan mampu membuat yang terbaik. 


TAHNIAH juga kepada Astro Oasis yang bersaluran di 106 berjaya menerbitkan program islam yang mencari imam muda yang unggul dan berkreadibili. Program yang sebegini yang baik dan perlu di dedahkan kepada remaja masa kini.



TAHNIAH IMAM MUDA HASSAN.

GAMBAR KENANGAN SEMASA MALAM KEMUNCAK IMAM MUDA II 


Sebelum Majlis Bermula, kelihatan di lensa kamera Imam Muda Ashraf.


Bersama seorang peserta yang memenangi Kuiz Bank Islam.


Bersama Kak Yarn (Pengarah Urusan Produk Hijrah)


Adik Syafiqah bersama Farah Anuar (Astro Oasis)


Adik bersama Imam Muda Aran (musim I)


Bersama Imam Muda Nuri (musim I)


Bersama Catriona Ross (Pelakon)


** Banyak gambar yang tidak sempat dirakamkan kerana hal tertentu.**

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-