ADVERTISING

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~WALIMAH @ SUNGAI NIBONG & MELAKA (SAFIYAH & SHUKRY)

Di Sungai Nibong Selangor, masing-masing belum mandi lagi..hehehe...dah sebok bergambar...inilah bila lama tak berjumpa gambar tetap bergambar...

Majlis Perkahwinan di musim cuti sekolah sudah menjadi tren bagi kaum melayu. Hehehe...tidak terlepas majlis seperti ini dalam agenda keluargaku. Hehehe...

Kaum bapa ada tugas masing-masing. Nampak meriah bila beramai-ramai macam ni.

Masanya pengantin diijabkabulkan..Alhamdulillah akhirnya sudah bergelar sebagai seorang isteri.



Tapi yang ini saudaraku yang kahwin. Sedikit demi sedikit hantaran yang dibuat akhirnya berjaya juga.


Ambil peluang untuk bergambar di Kamar pengantin yang cantik nih. Walaupun nampak sederhana tetapi ada yang uniknya.




Tak kurang hebatnya, saya juga tidak melepaskan peluang untuk posing habis habisan di kamar ini. Hehehe...Maaf ye penagantin excited sikit masa nih nak bergambar.




Sedikit bingkisan semasa majlis berlangsung :







Tak kurang hebatnya, menunjukkan bakat membuat air untuk tetamu. Hehehe...masa ni lah nak tunukkan bakat yang terpendam. Walaupun jarang-jarang buat air kat rumah ye...Kui3...




Sesi buka hadiah..masa ni dah malam dah pun dalam kul 10 lebih juga. Masing-masing dah tidor, tapi telah dikejutkan untuk sesi yang terakhir buka hadiah. Penat melayan tetamu malam boleh pengsanlah. Banyak betol aksi-aksi spontan dari pakcik-pakcikku. Hehehe...seronok pun ada. Hilangkan sikit rasa mengantuk...

@ MELAKA...

Sebelum bertolak memohon doa supaya perjalanan kesana selamat pergi dan pulang.Amin.

Inilah lumrah, bagi setiap pasangan yang nak menjejakkan kaki ke alam perkahwinan, takkan lari dari menyediakan mas kahwin, hantaran, jamuan dan sebagainya.

Sanagat seronok bila perut yang kosong dapat diisikan dengan makanan pengantin. Macam-macam jenis lauk yang membuatkan lagu-lagu dalam perutku berbunyi semakin kuat. Hehehehe...Apa lagi sorulah.....

Sekitar memories disana : -