ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

KARNIVAL INOVASI ISLAM DI MASJID NEGARA

Kali ini cerita tentang "Booth Al-Baghdadi Method Sdn Bhd" bersama-sama Ez Qurban Sdn Bhd di Karnival Inovasi Islam di Masjid Negara.

Kali ini bekerja di luar daripada pejabat selama 4 hari dari 2 jun hingga 5 jun 2011. Berganti-gantilah kami ikut shif masing-masing. 

Ramai juga pengunjung yang datang, alhamdulillah dengan cuaca yang panas setelah bekerja dengan air-corn yang sangat sejuk di pejabat sekali-sekala berpanaslahkan, seronok kerana dapat berkomunikasi dengan pengunjung. Terima kasih kerana sudi mendengar sedikit maklumat daripada saya yek...

Ramai artis yang hadir masa nih, semuanya berkumpul di booth Al-Hijrah, kebetulan TV ini baru sahaja dilancarkan di TV Astro saluran 114. Antaranya ialah Irma Hasmie, Kumpulan Maulid, Opie Zami, Farah Adeeba (TV9) dan ramai lagi. Imam Muda Azhar juga turut hadir dan sangat teruja apabila berdepan dengan imam muda itu.




Kumpulan Adik-adikku sayang bersiaran secara langsung pada hari Ahad penutup Karnival ini. Kumpulan Devotees juga turut diundang untuk membuat persembahan pada malam itu. 

Koleksi gambar sepanjang Karnival ini :-















No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-