ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

MELAWAT FITRI DI HOSPITAL SELAYANG

Setiap hari Rabu tepat jam 06.00 petang hingga 07.00 petang menjadi kebiasaan semua pekerja Ez Qurban beriadah ke Sinamax, Gombak untuk bermain Badminton. 


Ini ini adalah hari Rabu bertarikh 08/06/2011, hujan yang sangat lebat tetapi kami semua tetap pergi ke sinamax untuk bermain Badminton, inilah masa untuk beriadah bersama-sama dengan rakan-rakan dan "release tension" setelah penat bekerja.


Tepat jam 7.30 petang, saya masih di pejabat setelah penat dengan aktiviti tadi, menerima panggilan telefon daripada "Jannah" seorang staff yang dulu pernag bekerja bersama-sama kami "part-time"lah kiranya. Sekarang menjadi sikcu tadika di Gombak dan sambung belajar "PJJ" di Serdang. Dia maklumkan kepada saya yang Fitri staff EzQ kemalangan masa nak pergi ke Sinamax untuk bersama kami dalam bermain Badminton.


Bila terima sahaj panggilan daripada dia, terus jadi lemah dan terkejut, hari yang masih hujan dengan sangat lebatnya ingatkan akan stay di rumah sahaja. Rupa-rupanya dia teruskan perjalanan dengan tidak kisah dengan hujan yang sangat lebatnya. 


Keadaannya teruk juga, kakinya patah sedikit dan tempurung kakinya lari. Dia telah di operation dan kakinya telah bercacak dengan besi. Mula-mual tengok sangatlah sakit. Harap dia akan sembuh seperti sedia kala. InsyaAllah. (saya pun tak tahu yang cakap macam mana coz ayat pun agak kurang dan bolehlah difahami) hehehehehe....pening kepala bila melihatnya.


Kini dia telah pulang ke rumah dan semalam 30/06/2011 ( Khamis ) dia ke Hospital Selayang, untuk Operation sekali lagi untyk di jahit kakinya semula setelah di operation. :-) semoga dia tabah dan cepat kembali untuk bekerja.






 
Sedikit gambar yang sempat diambil semasa kali pertama melawat fitri. Gambar terkini tak sempat nak ambil.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-