ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

OPSSSS......

Hari ni pagi2 dah bangun, hehe...selalunye tabiat ct suka sgt tiduq...ni tak tahulah apa yg membuatkan tak tidoq tak tahulah....ehem....hari ni betul2 tension sebab apa nak tau? sebabnye pasal kucing yg membuatkan diriku ini pening...Kucing..Kucing..Kucing....memang betul ko kucinglah....bangun pagi2 nak sahur Ya Allah bau yg memang benci selama ni tak tahan sgt2..boleh pulak dia pi b....(tet...paham2lah ye) depan bilik hostel...baunye Ya Allah semerbak kalah minyak wangi aku...ngeh2....memang tension giler....nasiblah diberikan kesabaran yg tinggi kalau tidak nampak je kucing ikutkan hati nak je babap2 punggung dia...ngeh2....ikutkan hati..tapi nasib tak ikut...hahahah.....

Nak bercerita tak tahu nk bercerita dekat sapa, blog nilah destinasi dan persinggahanku yg utama dalam hidupku selain diariku. Opsss.....tercerita pulak..takpe....

Sekarang ni minggu exam, alhamdulilah dah selamat jawab 2 paper tinggal lagi satu paper....nak kata senang tu takdelah...azab jugak....nak dibuat cerita tak penah2 aku buat dalam exam ni lah pertama kali aku buat....Memang lalai sgt time tu...dah last minutes baru nakpak....memang tekejut beruk sgt2...nasiblah dapat jawab semua soalan tu..tapi ada setengah yg aku tak dapat nk elebratekan..just bg poin je...memang tak puas hati...tension aku..tension.....lalai betul la aku time tu....kenapa ntah aku pun tak tau? nasiblah aku boleh buat...dah ada poin just huraikan je....tapi itulah masa aku nak menggoreng apa yg patut..ntah apa2 yg aku goreng pun aku tak tau....

Uish.....memang pening maaaa....aku tension buka pose tu terus aku makan byk..ngeh2....takpe bdn aku slim dah..kekekeke....bende dah lepas takleh nak unduq balik...kalo lah aku ni leh jd doremon lama dah pi bilik pensyarah tukaq jawapan..ngeh2...kalo doraemon....ngeh2...

Apa lagi ek....bulan2 pose ni aku jarang borak2 ngan member melalui talian SMS..hehe..kalo perempuan tu adalah kalo ajnabi tu kureng...sebab bulan pose..kene berjaga2..hehe...jangan mare ye sapa yg baca.....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-