ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

6 MEI 2009




Hari ni aku rasa macam penat sangat, tak tahulah kenapa ek!!!!.... dekat Office pun nak kata busy tak sangat, macam hari-hari biasa. ehem2...

Semalam baru gaji, wawawa.... lambat masuk pun alhamdulillah dapat juga ye... Banyak pengalaman yang aku dapat dalam dunia pemasaran ni, aku dari bidang Komunikasi then melompat ke dunia pemasaran, memang pertama kali orang kata memenatkan, memberatkan, huhuhu..banyak lagilah... mula-mula aku masuk, rasa macam tak yakin pada diri pun ada...itulah orang kata kehidupan perlu ditempuh walau apapun yang terjadi...

Benda ni 2 minggu lepas, ada sorang kakak ni my work made, hahaa...nak kata tiap-tiap hari lawat blog ni tak jugak, but if she have free time selalu juga dia masuk merayap-rayap dalam ni..and then give me suggestion about my blog. Baca punya baca sekali dia ada cadangkan pada aku...

Elly : Ct tak minat ke nak jadi penulis?


Myself : Napa ek kak? ct memang ada minat kadang-kadang takde masa....


Elly: Akak tengok ct ni ada potensi tau jadi penulis, ct pandai menulis dan akak baca dalam blog ct penulisan menarik jugak(hehehe, gaya macamnilah yang akak aku sorang ni bg tahu)


Myself : InsyaAllah, ada juga ct terpikiaq, tapi untuk terjun ke bidang ni kita kene fokus..hehehe...

Kalau ada rezeki sapa tahu kan tetiba aku jadi macam apa yang kak elly aku cakap tu...alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-