ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~Corat-coret 15 SEPTEMBER 2009~

Alhamdulillah, selesai semuanya.... dah malam pun ni, seperi biasa ada masa lapang yang panjang ni aku tidak melepaskan peluang ini untuk membelek-belek BLOG kesayangku ini... mengupdate apa yang patut dan segala-galanyalah yang berkaitan.... Esok dah masuk 27 Ramadhan... rasa macam sekejap sahaja, pejam celik dan sampai ke penghujunnya.. Entah sampai ke tidak kita untuk sampai ke ramadhan seterusnya.. InsyaAllah...apa-apapun itu semua kerja yang Maha Esa...
Hari ni tugas aku memasak di dapur, mak aku sibuk menjaga cucunya, so terpaksalah ambil alih sekejap tugas mak aku ni...hehehe... untuk bersahur besok aku masak Telur Masak Lomak Cili Api ehem.....best pulak aku rasa...kui3.... then dengan Ikan Goreng fuh...semua dah siap.... Nasi pun aku dah masak.. so masa untuk rehat...
Aku jual Brooch, so nak raya ni, adalah juga yang membelinya, aku hantar gambar brooch dekat kawan aku, dia nak beli, so lambat betul yahoo ni nak mengupload gambar...penat pulak aku tunggu....
Fuhhhh.... Penat betul hari ini... berkemas semperna Hari Raya yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi ni... Keje aku hari ini memasang langsir, memang meletihkan berapa tingkap ada dekat rumah aku ni..aduhai sakit segala tangan-tangan aku ni. Lap-lap tingkap...fuh memang best la, untuk menguruskan badan..hehehe... aku sapu sampah yang ada dalam umah...and banyak lagi la yang aku buat...nak sebut memang tak habis sampai esok pagi....

Apa yang aku buat malam ni, cek-cek email, facebook and friendster...huhuh..apa lag ye...itu jelah then cari resepi2 yang membuat selera aku nak mencuba pelbagai resepi masakan...hehehe...ehem....mataku terasa mengantuk pulak...InsyaAllah ada masa selalu aku meng update blog ni nanti....buat teman-teman yang dicintai dan disayangi... siti ingin mengcapkan SELAMT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI semoga lebaran ini disambut dengan meriah dan makan tu beringat ye..berpada-pada... InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-