ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~ Luahan Perasaan III ~

Redup malam mencecah bumi... Langit malam berseri sekali....bintang-bintang bertaburan mengelilingi... Tiuan angin mendodoi mimpi....
Pengalaman selalu mendewasakan diri... semakin banyak dugaan yang datang semakin diri menjadi lebih bersifat matang dan sentiasa berhati-hati. Aku pasrah dengan apa yang berlaku... Mungkin ada kesilapan yang aku lakukan dan ada hikmah disebaliknya....
Allah sentiasa menguji umatnya. Kita adalah manusia yang hina lagi lemah disisinya. Hanya berbekalkan doa..insyaAllah semuanya bakal terjawab... Dalam hidup ini kta mesti selalu terima kenyataan... Bak kata pepatah "Berpijaklah di bumi yang nyata". Amat mendalam maksud pepatah ni...
Walaupun banyak dugaan yang datang, aku akan tetap menjadi diri aku yang sebenar... Orang lain ada mulut, kita tak akan boleh menutupnya, terpulang pada mereka untuk bercakap apa sahaja....Aku dah lali dengan semua tu...
Aku sedih sangat kerana dituduh macam-macam... Aku tak tahu apa salah aku sampai aku boleh jadi begini. Ya Allah apa salah aku, sampai aku diuji sebegini, namun apa yang terjadi aku redha dengan ketentuan-Mu ya Allah... Mungkin ini semua telah ditakdirkan untuk aku... arghhhhh.... aku perlu banyak bersabar....
Penantian itu suatu penyeksaan... mungkin dahulu aku pernah buka hati pada seorang insan. Tapi kini agak sukar untuk aku menerima sesiapa. Mungkin jika kena dengan cara dan gayanya insyaAllah... Aku berusaha dengan sebaik mungkin untuk mencari yang terbaik. Andai hati telah suka, insyaAllah aku akan terima juga risikan dari sesiapa... biarlah luka lama hilang dahulu. Moga-oga segala kebuntuan aku selama ini ada jalan penyelesaiannya....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-