ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~Keinsafan~

Alhamdulillah masih lagi diberikan nafas untuk terus menulis di ruangan blog kesayanganku ini. Syukur Alhamdulillah...tidak terkata dan tidak terluah oleh kata-kata.


Lama tidak menulis disini. Masih banyak lagi yang kurang. Banyak yang ingin dikongsi dan banyak juga maklumat yang boleh dikongsi bersama. InsyaAllah saya akan cuba mengpostkan segala cerita-cerita menarik disini. Untuk tatapan diriku dan juga sahabat-sahabat seperjuangan yang menjadi tetamu khas disini.


Dalam berjalan-jalan di web, saya ada terjumpa satu website yang sangat menarik bagi saya untuk dikongsi. Timbul rasa keinsafan dalam diri. Banyak rupanya yang diri ini tidak tahu. Ya Allah semoga hati ini mudah dilembutkan dan mudah untuk dilentur. Mengajak ke arah kebaikkan adalah sangat dituntut. 


Quote :


Ada 2 hal yang mesti dilupakan


a) Kesalahan Orang Lain Padaku
b) Kebaikkanku Pada Orang Lain


Ada 2 hal yang mesti diingat


a) Kesalahanku Pada Orang Lain
b) Kebaikkan Orang Lain Padaku


Sumber dipetik dari : Oh Islam...


Apabila difikir-fikir, dihitung-hitung banyak rupanya kesalahan yang telah saya lakukan. Tidak dapat dikira. Sangat banyak. Terasa sedih bila difikir-fikirkan. Semoga kesalahanku ini bisa dimaafkan.



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-