ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~My F@Ce is RECOVERING~

~Syukur alhamdulillah..segala puji bagi Allah kerana telah memulihkan kembali wajahku. Semua datang dari-Nya. Ini hanyalah pinjaman sementara dan tidak akan kekal selamanya. Setelah sekian lama menunggu akhirnya saya telah jumpa ubat yang sesuai untuk memulihkannya. Bukan ubat itu yang dapat memulihkannya tetapi berkat doa dan juga kuasa ditangan yang Maha Esa. 





~Sebelum~



~Selepas~

~Memulihkannya sangat mengambil masa yang sangat panjang. Kini ia masih dalam pemulihan. Terima Kasih ya Allah. Inilah nikmat yang saya terima kembali. Saat wajah dipulihkan sedikit demi sedikit. Berkat kesabaran, saya yakin pasti mujarab. InsyaAllah...Doakan Kesembuhan saya.
 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-