ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~WUS XXXX~ 2011


Dulu, Kini dan Selamanya. saya selalu berangan-angan ingin memiliki sesuatu. Orang kata sekadar angan-angan tidak menjadi masalah. Selagi angan-angan itu tidak melanggar batas syariat boleh diteruskan. Mungkin diizinkan Allah pasti angan-angan itu akan menjadi kenyataan. InsyaAllah.

Alhamdulillah, angan-angan pertama telah tercapai akhirnya. Bukan sahaja sekadar angan-angan malah target pertama saya untuk memulakan episod kehidupan baru bagi tahun ini. Orang kata berpijaklah di bumi yang nyata. Alhamdulillah saya sedar saya memang sedang berdiri di paksinya yang betul. Ini bukan suatu angan-angan bagi saya malah menjadi satu realiti dalam kehidupan saya. Walaupun ia bukanlah yang saya harap-harapkan tetapi saya mampu untuk memilikinya dan menjaganya dengan baik sekali.

Sukar untuk mendapatkannya, pasti saya akan menjaganya, membelainya dan sudah semakin jatuh cinta kepadanya. Berkat usaha dan doa akhirnya ia benar-benar menjadi kenyataan dalam hidup saya. Hargailah bila ia berada di depan mata anda.

@ Baby Purple jangan nakal-nakal ye..:-)

4 comments:

  1. Alhamdulilah..thanks lang..:)

    ReplyDelete
  2. bila nak bagi saya lenjan kereta awak tu???hahaha :P

    ReplyDelete
  3. Hehehe...jangan wat2 alasan yek, napalah ngan korang ni ek, tak habis2...comel sangat ke keta tuh, hehehehe... keta pejabat ada kan...boleh je..tapi kalau buat ayat macam tuh..macam takleh percaya jek...kui3..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda disini :-