ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

TENTANG SAYA....

Salam'alaik semua... Kali ini saya ingin bercerita tentang....

Lamanya menghilang...lepas tu muncul balik....kemudian menghilang dan muncul semula...Yea...begitulah saya dan blog...kejap-kejap rapat kejap-kejap jauh....

Setelah sekian lama menyepi disini, kini diriku terpanggil semula untuk memeriahkan semula blog yang sudah lama ketinggalan dengan pelbagai cerita-cerita terkini.

Sebenarnya banyak sangat cerita yang ingin dikongsi bersama. Semuanya tersimpan di list draf saya. Semuanya tak di publishkan lagi. Kenapa? kerana banyak sangat cerita....Hehehehe...


Selepas ini cerita ama dan baru akan di publishkankan.. Untuk tatapan sahabat yang ku kenali..:-)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-