ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

Khabaran Dariku Untuk Hari Ini Isnin 080609

Sambungan kisahku yang lalu.... :-) salam pertemuan buat viewer yang sudi melawat blog kesayangan terindahku ini...

Selamat sudah, pihak yang berkenaan telah pun memberitahu aku yang dia akan mengeluarkan surat memohon maaf kepada aku. So aku akan bagi pada clien aku supaya tidak timbul masalah dikemudian hari. Paper hari ini aku lihat, terselit iklan clien aku. Syukur segalanya berjalan dengan lancar.

Kisah aku lagi... Macam biasalah kemana-mana aku akan drive, kadang-kadang ada masa aku ok, aku drive pun ok, tapi bila tak ok macam orang gila jugak aku dibuatnya. Aku pun temankan insan yang bernama ramlee ni ambil absobernye di kedai aksesori keretalah mana lagikan. Tepat jam 2pm barang-barangnya pun sampai. huhuhu... otak aku makin serabut dengan masalah, jadinya si abg ramlee ni gerun jugak dengan aku...bawa kereta macam apalah aku pun tak tau, dia yang tau... antara ayat dia ek... (ehhh..ko ni yaya tau bawa ke tak, gerun jugaklah ko bawak...) ahaks... pstt - Otak ngah pening dengan masalah macam tu lah aku bawa...

Wah, dengan bantuan abg hafidz segala-galanya berjalan dengan landar...mengedit untuk di masukkan ke dalam buliten. Pihak yang bertanggungjawab khabarkan pada aku yang dia bagi FOC untuk iklan dalam buliten tu. So selamat aku nak jawab dengan clien.

Malamnya pulak, lepas solat maghrib... ada keje lagi yang aku buat, Clien aku nak jumpa dekat kawasan Kari Kepala Ikan, malangnya aku tak tahu dimana tempat itu, aku suggestkan dekat tempat yang aku tau, pergilah dekat Secret Recipe, berbincang-bincanglah kami dekat sana, then tujuan utamanya ialah untuk menyerahkan invoice dan amik cek. Borak punya borak sampailah dalam jam 10pm aku pun balik. Urusan kami dah habis. So aku pun follow up dengan pihak yang berkenaan untuk compomkan semula. Semuanya beres.....

Ehem...itulah ceritanya...best ke tak best ke, aku je yang tahu..hahahaha.....

Macam biasa, ada masa di Office aku pun gunakan masa yang ada untuk blog aku..hehehe...Pagi tadi aku pergi bank nak bank in kan cek. Then aku settelkan file-file clien aku. Apa lagi ek yang aku buat hari ini..Owh ye, baca paper Metro dan Harakah. Itu jelahkan...huhuhu....

Cau Cin Cau.....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-