ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

TAHAP MAKSIMA...UWAAAAAAA....

Tak pernah terfikir tak pernah dibayangkan akhirnya berlaku juga. Uwaaa..., saya rasa tahap malu saya sudah sampai ke tahap maksima. Kenapa berlaku macam tu, kenapa depan dia, kenapa...bagilah saya satu jawapan yang boleh kuatkan semangat saya. Saya hampir2 pengsan bila saya tahu dan saya pasti rahsia ni pasti dia tahu juga. Saya rasa nak menangis, saya tak suka, saya memang tak suka, memang tak suka sangat2. Saya tak boleh bercakap dengan dia saya tak boleh bedepan dengan dia, macam mana saya nak letak muka saya nih. Uwaaaaa....Allah sahaja yang tahu perasaan saya sekarang, apa yang saya rasa, apa yang saya pendam...uwaaaa....napa tetibe je saya jadi sensitif, napa tetibe je saya jadi macam ini. Sebelum ni saya ceria je, saya tak pernah fikir yang bukan2 tapi saya tetap teringat. Saya tetap tak boleh terima. Uwaaaa....Air mata saya dah nak meleleh dah ni, saya tak dapat tahan lagi, kemana harus saya luahkan, saya bukan nak simpati tapi saya nak melepaskan tension saya, saya jadi tak tentu hala, saya jadi kacau-bilau, jiwa saya jadi kacau, saya jadi sakit kepala, kepala saya pulak sakit berenyut2, mata saya sakit, saya sakit mata sebab banyak pandang komputer, tangan saya lenguh, lengguhnya tangan saya sebab banyak sangat menaip. Napa dengan saya nih, macam gila  tahap gaban. Napa dengan saya nih...ngapa..ngapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-