ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~H@pPy BirtHd@Y tO mE~

~My Birthday dah lepas dah...baru nak masukkan cerita-cerita lama dalam nih..insyaAllah cerita baru akan menyusul nanti..tunggu ye...buat rakan setia blog kesayangan saya nih :)~

Genap sudah umurku mencecah 23 years old. Owhhh....semakin tua...Orang kata bila sudah semakin tua akan menjadi semakin matang. Hehehehe...


Bila dah cecah umur nih banyak yang harus difikirkan, semua tentang masa depan, dan pandang ke hadapan, umpama ayat nilah "Jangan Pandang Belakang" hehehe...Sungguh berhantu perkataan tuh.

Buka facebook ramai kawan-kawan yang wish, dan rasa terharu sangat, rupanya walaupun tak selalu jumpa, tak kenal hanya berukhuwah di alam maya, ramai yang ambil peluang untuk merapatkan ukhuwah silatulrahim sesama kita. 

Tak sangka ada seorang insan yang bernama Mohd Faizal Eshak yang lahir sama tarikh dengan saya. Cuba yang membezakan kami adalah tahun 1987/1986. Cantik sungguh nombor nih. Dah boleh jadi kembar tak seiras dah. Dia officemate saya.

Banyak dapat hadiah. Dari kawan-kawan, dari adik-beradik. Hehehehe...tak sangka ingat dah besar tak dapat hadiah dah, rupanya lagi besar lagi besar lah hadiah yang dapat.


Terima Kasih Arlinda Maik atas hadiah dan ucapan yang diberikan tuh...
Sangat suka..:)

Saya ucapkan untuk diri saya sendiri Selamat Hari  Lahir dan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga setiap doa akan dimakbulkan dan bersabar dengan ujian yang datang.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-