ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~KisaH CiNTa~

Kembali bernafas dengan bait-bait yang baru. Sangat mengembirakan dan sangat mengasyikkan. Tiada sapa yang dapat merasakan apa yang diri ini rasakan. Suka kah? Marahkah? Geramkah? Pilukah? Sakit Hatikah? Sakit Jiwakah? atau apa sahaja penyakit yang seangkatan dengannya semuanya saya letakkan dalam tanda soal?...Why? Errrrrr....


Amat seronok bila timbulkan persoalan seperti ini, ada juga yang suka dan ada juga yang tidak. Apa-apapun terpulang pada diri anda untuk menilainya. Saya tak boleh buat apa-apa. Saya bukan penentu masa depan kalian, saya juga bukan tahu apa yang akan berlaku seterusnya. Jalan yang paling senang untuk kita amalkan adalah berdoa. Semoga Allah sentiasa memberikan kita pilihan yang tepat dan memberi pertunjuk atas teka-teki selama ini.


Alhamdulillah, pasti ada yang mempunyai pandangan masing-masing tentang Kisah Cinta ye...Saya pun tak tahu kenapa nak buka tajuk ini, banyak lagi tajuk yang bermanafaat untuk dikarang, tetapi tangan ini sentiasa ingin menulis bait-bait puitis, romantis ini juga.


Apa-apa pun hidup mestilah ceria dan aman damai. Tanamkan sifat sabar dalam diri. (Cuba yang terbaik). Tanamkan sifat rendah diri (InsyaAllah). Semoga semuanya selamat. Dunia dan Akhirat. :)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-