ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

~HAMBAMU-MAWI & AKIL HAY~

Kali ini saya ingin kongsikan cerita tentang video klip vs lagu kegemaran saya yang sekrang ini menjadi ringtone dan sms song untuk hp saya. :-)


Suka rasanya ingin berkongsi sedikit tentang lagu ini. Mula-mula dengar dah terasa minat dan suka dengan lirik lagunya. TAHNIAH kepada yang menulis lirik ini dan penghasilan muzik dalam lagu ini.


Walaupun latar belakang penyanyi yang dulunya kontroversi membuatkan saya kurang berminat dengannya tidak membuatkan lagu yang dia nyanyikan dapat meluatkan hati. Tidak sama sekali. Apa yang dia lakukan itu adalah masalah dibelakangnya sahaja.


Lagu ini yang dinyanyikan oleh Mawi dan Akil Hay sangat mantap dan sesuai dengan lagu tema Imam Muda. Walaupun program yang berbentuk islam kurang mendapat sambutan tetapi saya percaya masih ramai yang dapat memberikan sokongan kepada mereka yang terlibat dalam Imam Muda. Jika dibandingkan dengan program-program lain yang lebh terbuka yang mendapat sambutan daripada orang ramai tidak dapat disamakan dengan program realiti yang berbentuk islam ini. 


Saya sokong program realiti yang berbentuk ISLAM.... :-)


LAGU TEMA IMAM MUDA MUSIM KE 2...






No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-