ADVERTISING

Daisypath Happy Birthday tickers

TEMAN SAYA DI BLOGGER

"SAYONARA" di Officeku...

 ~Arlin, Dayang dan Siti~

Sekejap sahaja rasanya berjumpa dan terus berpisah. Officemateku yang comel lote nih. Muka yang seakan-akan kembar macam saya tetapi banyak kali pandang tidokle kot. Bukan apa ramai yang selalu tukar nama saya dan dia ni iaitu Dayang Zuhainah atau Dayang.

Saya baru sahaja mengenali dia, tak sampai setahun lagi tetapi menjadi rapat kerana kedudukan kami di tempat kerja alahai dekat la sangat. Saya duduk didepan dia duduk dibelakang saya. Kadang-kadang nak makan, minum saya selalu hulurkan dekat dia, kadang tengah penat, stress buat kerja pandang belakang pandanglah adik manis nih sapa lagi kalau bukan dayang atau lebih ringkasnya ayang.hehehehe.


~Nampak tak tu 2 orang jejaka..dialah orangnya~
Hahahaha....pecah tembelang :)

Dia nih selalu di ganggu oleh 2 orang teruna. Kalau dah teruna tuh namanya bujanglah ye. Ehem...ehem... Ciyan tengok tapi kadang-kadang geli hati dengan gelagat dia. Perkataaan yang melekat sampar sekarang saya ingat adalah "secret". Meamang tak diduga, kui3...Kenanagn-kenangan.Dari pandangan mata turun ke hati malangnya cik dayang nih tidak berkenan dengan kedua-duanya. Alamak...!!! makan hati yek..hehehehe....saya gurau jangan marah ye.


 ~Officemate~

Dia nih pangkat adik le, kadang-kadang suka bermanja-manja dengan dia..:-). Suka sangat pandang belakang sebab nak tengok dia buat apa. Inilah penggemar "Game". Kadang ada sahaja game baru pasti bagitahu. Kat mana lagi dalam Facebooklah. Dah macam hantu game macam saya lah jugak. Masuk kerje buka facebook dulu sebab takut tanaman mati, ikan mati, masakan hangus, hehehehe..padahal dalam tu je, tapi yang membuatkan dia amat bermakna sebab dapat tambahkan duit dan point. Puas sangat, sungguh puas main game tuh. Hehehehe....

~Kenangan Dayang dengan Cik Mah~
Jatuh pada hari Jumaat 30 April 2010, adik dayang meninggalkan Office. Last day dia sebab dapat tawaran kerje di tempat lain. Siapa boleh halang kalau itu permintaan dia. Walaupun sedih, walaupun sayang nak buat macam mana keputusan tetap dengan keputusan.

Saya dan alin keluar sebentar untuk membeli makanan untuk "Jamuan Perpisahan" bukan tu je belikan hadiah sebagai tanda penghargaan kerana telah berkhidmat di EZQ. Pencapaian yang sungguh membanggakan. Dia nih mudah sangat tersentuh hati, mudah menangis, hehehehe cute je.

Habis makan-makan dan jamuad sedikit berehat sebentar dan sesi bergambar. Macam-macam position la kami buat. Masing-masing sporting jeq takde masalah. Apa taknya masing-masing memang suka bergambar so tak jadi masalah besar.



~Kenangan untuk Dayang~

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-